. chenta .


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥ card credit ♥

salam wbt . aceli nak update semalam , tp cam bz plak . apew yang aku nak update nie btul-btul wat aku panas . da la tengah panas nih .!

nak taw x pasal apew yg bikin aku panas , sebab adew mangkuk hayun guna card credit abah aku dengan sewenang-wenang nya . memang la salah abah aku jgak bg ilang , tp nak wt cne bnda nak jdik . tapi nak jdik kan ctew , dyew mgguna kan card credit abah aku sebanyak 5ribu lebih . banyak la kan ? sungguh tidak bertanggungjawab punya manusia . n then nsib la bank dapat trace , dyew beli air-cond .!!! tggu kau . ko xkan boleh lari mane . MALAYSIA ADA undang-undang .

aku dulu slalu careless letak merata dompet , bapew kali da ilang , wat report pown da bapew kali . memang regular customer la kt polis station tue . tapi tue dulu la . sekarang nie da pencen da . da xnk ilang dompet da . malu la jumpa polis . hehe

p/s ; jga barang berharga anda . kepada manusia yg tidak b'tanggungjawab , kau akan dapat balasan nya .! BEWARE


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.