. chenta .


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥ manusia bertopengkan anjing ♥



hey reader .! assalamualaikum . today aku baru ada kesempatan nak update blog nonsense nih . memang aku excited nak update . see the title ? yes .! memang dunia sekarang pelik . aku penah dengar pepatah "binatang bertopengkan manusia" . tapi nie la manusia bertopengkan anjing . seorang pemuda rakyat brazil terlalu obses untuk menjadi anjing sehingga sanggup mengguna kan kepala bangkai anjing untuk menjadikan nya spesis separuh anjing separuh manusia . istigfar ya guys .



*this is the man who are dare and idiot to change nature of Allah create for us*


*get ready for the surgery . pengsan suda*

*bangkai anjing yang digunakan*

*meletakkan kelopak mata anjing di kelopak mata bahalul ini*


*menjahit telinga anjing di telinga bahalul ini*


*proses yang paling susah meletakkan muncung anjing dimulut and hidung malaun nih*


*jahit plak*


*ikat muncung anjing nih supaya lebih kukuh*


*da settle*


see ? uol's see ? betapa bodoh nye manusia ni. tapi ada yang berpendapat yang bangkai anjing ni akan menjadi busuk. ikut pemikiran aku plak, biar busuk kat muka pemuda ini , lastly dia akan dapat penyakit. kita orang Islam , memang dilarang memegang anjing, sebab utama Allah melarang umatnya kerana anjing tue adalah binatang yang kotor. sememangnya kotor. *even aku bukan ustazah aku tau jugak latar belakang agama* nauzubillah.
renung-renungkan lah .

assalamualaikum . .


p/s : sorry for the broken English .



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.