. chenta .


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥ mashed tomato and donute ♥


salam
weyh aku ponat gila nie . balik2 ingt nak tido dulu , *konon je la an* tapi hampeh .! xboleh plak nak tido .! then mak jerit "NADIA .!!!!!!! mai tolong mak sat .!! kamu kata nak buat mashed tomato ? lekas ler . mak udoh beli kentangnye .!"
aku yang tengah baring menjawab "BAIK MAK ....." oke . aku bangun dengan lambatnye kedapur terhegeh-hegeh .. sambil hantar msg kt boyfie "jap eh sayang" simpan hp dlm *magic box atau lebih dikenali sbg kotak serba guna*.
oke kitorang mula operasi kitowang . tgk resepi , prepare ingredient .... ha tunggu ape lagi NADIA ? BUAT LA . mak aku cakap .. oke ak pun mula buat ... tunggang terbalik , kesana kemari .. ha siap .!! oke abis malam tue jugak .! sila scroll yer

-
-
-
-
-
-
-
-
suspen nih
sila scroll lagi
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ha oke oke
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
TADA .....!!!

aku makan camtue camtue je . xpe . penghuni umah aku ade sembilan orang . so xkan rugi la wat banyak pun . hehe

n sabtu lepas , adik bongsu aku cakap "mak , nak donute .!" oke . mak aku nie even dia jenis potpet potpet , lepas tue dia buat la . hehe . macam aku selalu minx mak aku duit ... "mak , duit nadia ... hurm ...hurm.... da ... " pastue apa lagi . pot pet pot pet . xlama lepas tue , ha mak da bank in .! aku pun ayat manis la . "tq mak . i love you lah .! hehe " *lari tajuk nih*

oke balik pada donute anas mintak .... mak buat donute , aku buat topping .! hehe . sila scroll lagi .

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
tada .!








jadi pun donut tue .... makan la kau kenyang - kenyang anas .! kau da la xmakan nasi . hambek kau hambek .! *ikhlas ke x nie wat donute ?*

eh tadi anta msg ka boyfie soh tggu jap , tengoj-tengok hp dia tanya "b watpe?"
then call dia , "hoi .! tido yer .. bangun la .!" kecian dia .. diganggu makluk susah mati . eheh .! dia dengan baek nye bangun la layan makhluk susah mati ni . n after dat .... *gf bf punya hal* ehehe .! ♥ u very much la .! memang ♥ i susah mati la kat you .! hehehe .
chow .!


p/s : obses n tingin tgk orang laen wat suspen scroll down . eheh .! jangan marah .. Assalamualaikum .!




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.